fredag 28 november 2008

Nytt sätt att beräkna ålder

Jag har suttit och bankat tangentbord hela dagen men har ändå inte hunnit lägga in en enda text här. Så är det när halva Sverige ska ha digitala tidningar samtidigt :).

Men nu börjar jag bli trött. Har det med åldern att göra? Jag har märkt att kroppen har blivit betydligt segare sedan ljusen på tårtan blev fler än storleken på skor. Fast med en sådan matematik kan man komma ganska långt. Jag har nämligen räknat ut att ur ett fot-perspektiv så är jag och min kära hustru lika gamla.

Jag är 46 år och har storlek 41 på fötter...det blir alltså +5...Helen är 41 år och har storlek 36 i fötter...det blir också +5. Bra va?

Jo, som sagt, det märks att jag är trött va!

Inga kommentarer:

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey