fredag 14 november 2008

Dags att börja blogga igen

Min svarta cobravän, Micke, fick så rätt när han sa att tjockisen inte kommer att kunna låta bli att starta en egen blogg igen. Den största anledningen till att jag startar denna blogg år att jag inte vill att andra ska behöva stå för det jag skriver. Sedan saknar jag att rapportera lite om sport också helt enkelt.

Så nu kör vi ett solorace i cyberrymden igen. Men jag kommer fortfarande att fortsätta blogga tillsammans med vännerna Monica, Jesper och Hasse på http://www.monica-uffe.blogspot.com/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att du tar upp det här igen...

Lite som en Vallentunas Terminator...
-`I'll be back'


Peter P

Uffe sa...

Hallå Peter!
Ja, vad fasen. Jag tänkte att jag skulle hjälpa till lite så att det blir mer skrivet om sport...det är helt fritt att klippa ut och sätta in notiser i tidningen om du vill :).

Anonym sa...

kanon ;-),,eftersom vi inte har någon som kan något om sport, ja då menar jag inte hästsport för det har vi fyra stycken som slåss om att få skriva och åka runt på..

Peter P

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey