lördag 15 november 2008

Det blev ingen trumpet...

De som läste min förra blogg undrar säkert om min son ska få en trumpet på sin födelsedag i morgon som han har önskat. Jag tänkte faktiskt köpa en men jag kunde inte hitta någon...puh. Så jag kommer att klara hörseln ett tag till :).

Däremot blev det en hel del annat som han får när han slår upp sina blå på sin femårsdag i morgon. Och jag vet att han kommer att jubla över sina walkie-talkies. Han får faktiskt inga som helst hockeyprylar eftersom jag försöker att få honom att prova andra sporter innan det ens bli snack om hockey. Jag tycker att det får räcka med fyra barn som spelat hockey...och jag har tyvärr inte råd med en till hockeyspelare.

Det största för honom är att få bjuda sina kompisar på kalas. Han har planerat noga och det är viktigt att tjejerna kommer :=). Ja, det har redan börjat. Det roligaste tjejminnet med Marcus var sommaren i Kisa när han var två år. På äkta 08-manér stod han med solglasögon på sig utanför en affär när en liten flicka passerade.
- Tjena tjejen, hör man från lintotten som försökte låta cool.

Den lilla flickan blev dödförskräckt och sprang iväg direkt, Bakom lillebror vred sig syskonen av skratt. Nu har han blivit äldre och satsar på skjorta och slips till kalaset. Vi får se hur det gillas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snart är det julafton........

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey