lördag 10 januari 2009

V97 förädlas och blir allt bättre

Jag har börjat lyssna allt oftare på radiostationen V97 igen på senare tid. Stationen har bytt många medarbetare sedan jag jobbade med dem och jag trodde att det skulle vara åt det sämre hållet. Men ack vad jag bedrog mig. De som jobbar där nu är riktigt duktiga!

Jag gillar att lyssna på Mirre och Erik på morgonen. Jingel-Jörgen, som jobbade där på min tid, har full koll på reklamjinglarna och gör riktigt bra radio.

Tips...för den som inte får in Vallentunabornas egen radio när man befinner sig utanför sändningsområdet...gå in och lyssna på webbradion:
http://www.v97.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena Uffe,
Håller med dig och tycker att Mirre är en glad och rolig fläkt.
Lyssna även på henne och Peter på Söndagar 16.00-20.00 och tisdagar samma tid,,programet Oviktigt vetande, så jäkla roligt. vi skrattar hela tiden :-)

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey