söndag 18 januari 2009

En bra teori om mitt hälsotillstånd

Jag ska inte hålla på och tjata om min hälsa här...men efter alla krämpor jag haft på senare tid blev jag ändå förvånad igår. Jag satt i speakerbåset under 93:ornas match mot Segeltorp (vinst med 8-7...inget skönspel direkt) när jag plötsligt kände en konstig känsla i överläppen. Sedan när jag kom hem svullnade läppen upp till en riktig fläskläpp! Och jag hade inte råkat ut för något slag eller liknande.

I morse kom dottern i familjen med den bästa teorin hittills om mitt hälsotillstånd. Med en stor portion humor i blicken säger hon:
- Pappa, jag tror att du blir utsatt för Vodoo...har du varit dum mot någon?

Jag känner försiktigt över läppen som nu börjar bli normal igen, och bråcket i magen och svarar:
- I så fall verkar den personen lite lugnare idag.

Inga kommentarer:

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey