lördag 10 januari 2009

Tre olika effekter...

Jag läste en annan kul historia som Bert Karlsson berättar. Jag kan inte låta bli att återberätta den här:

+++++

Det var tre tjejer som träffades. En var gift, en förlovad och en var singel. De diskuterade om hur man bäst förför en man och bestämde sig för att göra ett test. De skulle alla ta på sig en body av svart läder, högklackade skor och dessutom ha välmålade och förföriska ögon, helst med lösögonfransar. I den utstyrseln skulle de sedan möta gubben i dörren när han kom hem från jobbet.

Dagen efter testet träffades de igen och berättade för varandra hur väl det slagit ut:
Singeltjejen:
- När min dejt öppnade dörren skrek han vilt och vi älskade fyra gånger på raken - direkt på golvet!
Den förlovade tjejen:
- Han blev som tokig av lycka, kysste mig överallt och vi älskade två gånger på rad.
Den gifta:
- Min gubbe kom hem, slängde sig i soffan, tog fjärrkontrollen och sa:
- Hörru Batman, vad blir det till middag?

Källa: Bert karlsson "Ännu mera fräckisar"

Inga kommentarer:

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey