söndag 4 januari 2009

Snacka om att dö långsamt...



Den här bilden skulle fungera utmärkt i en antirök-kampanj!

På tal om hälsa...jag hoppades att 2009 skulle bli ett friskare år än 2008. Jag har verkligen tagit tagit i mitt liv...motionerar, äter rätt, röker inte och går gärna stärkande promenader. Vad händer då? Jo, jag är mer sjuk än någonsin. Efter att öroninflammationen lagt sig fick jag en ny kompis på kroppen igår. En hård kula i magen (som om det inte redan fanns en stor kula där!). Det är förmodligen ett navelbråck...men man börjar bli lite paranoid snart...

Och som lök på laxen har man fått besserwisservänner :) som säger att jag måste ut och röra på mig för att bli frisk. Det lustiga med detta är att jag faktiskt gör det...men det finns fler platser i livet att besöka än ishallen! Nåväl, snart sitter man väl där igen och då är ordningen återställd. Jag längtar faktiskt efter att se grabbarnas hockeymatcher igen...och jag har mixat nya, tunga hockeylåtar att använda i speakerbåset.

Just nu har jag som mål att bli kvitt infektionen i halsen, knölen i magen och hostan...så att jag kan återta tronen på min motionscykel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu finns det nyhet på hemsidan

// Lillcoach

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey