måndag 16 februari 2009

Man är inte alltid så tuff som man tror...

Jag ska läggas in för operation i magen i morgon och jag trodde att det var lungt...men idag känner jag mig faktiskt ganska orolig. Men det går nog snart över. Jag ska in till sjukhuset och få tiden för karvandet idag...och sedan är det bara att släppa taget och låta proffsen ta hand om mig.

Det viktiga är ändå att jag kan påbörja vandringen mot friskhet igen efter detta...och det känns djäkligt bra.

Jag har följt några märkliga debatter i media på senare tid. Bråket kring Gömda börjar bli ett så komplicerat pajkastande att jag faktiskt börjar tappa intresset. Däremot är det intressant att notera att media på senare tid har rapporterat om de ena fadäsen inom polisen efter den andra. Vad beror det på att allt kommer fram nu? Det känns inte som en seriös journalistik att man helt plötsligt hittar flera historier i redaktioernas arkiv.

Och vad är det för debatt som blossat upp om att politiker ska sättas i karantän? Självklart måste man få chansen att fortsätta inom den privata sektorn efter att man slutat med politiken. Eller är det något jag missat?

Inga kommentarer:

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey