tisdag 24 februari 2009

Än har jag saker att skriva om...

Oh, kolla en blogg...ska man skriva i den kanske? Skämt åsido, jag har haft fullt upp med att ligga på sjukhus och och liknande så därför har det inte blivit mycket nytt här...men det kommer snart att bli ändring på detta.

Idag jobbade jag första dagen på ett tag och det blev en katapultstart med ett fyratimmarsmöte med ett riktigt intressant mediaföretag i norrort. Diskussionerna under detta möte var riktigt bra och det ska bli spännande att se om allt bra kan genomföras...i så fall kommer en grannkommun i öster att få mycket bra service till läsare och kunder.

Ikväll ska jag pusta lite, hålla koll på hockeyn och på de allmänna nyheterna i Vallentuna. Jag kommer säkert att hitta något kul att blogga om.

Inga kommentarer:

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey