lördag 6 december 2008

Känns inget vidare "King" att vara pantad

Herrmagasinet King:s chefredaktör skrev en ledare i den senaste numret som han säkert är väldigt stolt över och som säkert får härligt grabbiga ruggdunkningar av polarna. Han menar att han inte brukar vilja få mjuka paket till jul, underförstått att ingen kan klä homom bättre än han själv. Men i år önskar han sig en hund, en brun labrador, eftersom det skulle matcha hans mockaskor och bälten. Jag känner mig ganska dum faktiskt som kastar ut 59 spänn på en sådan machotönt.

Ännu värre är att jag lyckades luras av det enda som är riktigt bra med den här blaskan...rubrikerna. Jag tror att King har Sveriges i särklass bästa rubriksättare. Skulle inte ni lockas att läsa efter att ha sett puffarna på första sidan att man skriver om:

Måns Herngren: "Ta din djävla kamera och dra härifrån"
"Jag är en idiot": Mats Sundin summerar sin karriär.

Inga kommentarer:

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey