lördag 4 april 2009

Knepigt datafel har stoppat min blogg

Efter att i flera dagar inte kunnat logga in på mitt bloggkonto har jag äntligen lyckats få access igen. Detta efter att jag bytt min webbläsare till Safari istället för Explorer. Märkligt.

Det har hänt mycket i Vallentuna på senare tid ...
Två olyckor vid Roslagsbanan. Varför gör inte SL något?

Stegets redaktionschef har fått självaste Monica Antonsson att strö lovord över tidningen och utropa att Vallentuna äntligen fått en "riktig" tidning efter ägarbyte. Stora ord!!!

Vallentuna Hockey tog det förväntade steget till division ett, grattis!

Tunga moderata politiker råkar i luven på varandra ... och vips hoppar fritidsnämndens ordförande av sitt uppdrag. Jäser det under ytan?

Inga kommentarer:

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey