måndag 2 mars 2009

Stark röst i Ormsta tackar för sig

Ishockey
Efter 22 år i Ormstas tjänst väljer nu webbmaster/Lillcoach Micke Lindström att tack för sig och kliva av arbetet med hockey. Han skriver själv om dett i det sista referatet efter Ormstas förlust mot Solna med 2-4:

"Det känns nu lite vemodigt och konstigt att nu är det slut i alla fall för min del. Sista raderna från mina fingrar och vad skall man säga. Har lite svårt att få fram ord. Kan bara säga tack och hej från mig och det har varit en kul resa med 22 sässar i detta gäng. Hoppas att man har glatt några som följt oss genom åren live och på hemsidan. Ha ett bra liv alla glada!"

Med detta försvinner alltså en stark röst i Vallentunaföreningen som har kämpat länge. Förhoppningsvis får han minst en guldklocka från cobrorna. Jag lyfter på hatten för en sann hockeyambassadör! Det ska bli spännande att se vad du kommer att göra nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man får tacka för dom varma orden som gjorde mig lite rörd. Ja vad skall man hitta på nu? Tänk om man kunde vrida tillbaka klockan några år för suget att spela finns kvar där inne, men det har slitit på kroppen med 20 sessar i kassen och nu två sista joddlande i båset. Man kanske skulle skriva en bok hahah vad sägs om "22 säsonger i hockeyns Åshöjden" Barnen tar sin tid samt att.... ja du vet nog :)
Men vem vet! Gubben i lådan kanske dyker upp där man minst anar.

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey