torsdag 21 maj 2009

Amatörmarknadsföring inför EU-valet

Sakteliga har temperaturen inför EU-valet blivit hetare. Men på väg till jobbet på Vallhallavägen började jag skratta för mig själv när jag såg de taffliga och amatörmässiga politiska affischerna. Folkpartiet går ut med slagdängan "Ja till EU". Men vad fasen ... de måste ha hittat det plakatet på vinden och dammat av det. Det var liksom ett tag sedan vi gick med i EU.

Bloggande politiker kan både vara en tillgång och en belastning. Det finns riktiga sänken ute i i cyberrymden. Finns det verkligen någon väljare som kastar bort sin röst på kristdemokraterna efter att ha läst denna blogg? Detta är perfekt läsning för den som vill ha en anledning att bli förbannad på korkade politiker:
http://sanningenmastefram.wordpress.com/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, för det är ju säkert någon från kristdemokraterna som står bakom bloggen ... NOT!! Det är en skämtblogg.

Ella Bohlin sa...

Hej Uffe! Jag hoppas att du inte på allvar tror att den bloggen har något med kristdemokraterna att göra. Är övertygad om att man får en bättre bild av svenska politiker om man läser deras riktiga bloggar i stället. Min finner du på: www.brysella.eu

Ella sa...

Hej Uffe! Jag hoppas att du inte på allvar tror att den bloggen har något med kristdemokraterna att göra. Är övertygad om att man får en bättre bild av svenska politiker om man läser deras riktiga bloggar i stället. Min finner du på www.brysella.eu

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey