måndag 15 juni 2009

Snart midsommar och jag är helt slut...

50-strecket närmar sig i x2000-fart och ännu har gubben inte lärt sig vad som är viktigt i livet. Pinsamt va? På senare tid har jag varit så upptagen med att få ett förbaskat svårt uppdrag i hamn att jag glömt mina vänner och familj. Arbetsnarkoman?, ja, jag tror det!

Såg en lång gänglig hockeykompis på ICA härom kvällen och det stack till i bröstet av saknad. Tiden snurrar så fort att man inte hinner med när man fokuserar på annat. Vad är det för fel i skallen då man offrar allt för att förverkliga någon annan människas dröm?

Lojalitet är tamefan bara ett annat ord för jubelåsna! En klok person sade en gång i tiden till mig att jagt lever genom andra ... jag tror att han har rätt.

Nu ska jag bry mig mer om min omgivning än på länge ... och blogga oftare. Än är jag nyfiken och har åsikter ... fast jag måste erkänna att jag börjar få riktigt taskig koll på kära Vallentuna.

Inga kommentarer:

Årets hetaste rockfestival

Minnesvärd video om Kelsey